loading Trwa weryfikacja Twojego konta
Portfolio
  • Mask z Vibrachrom
  • View
  • The Present Time
  • The Century of Light
  • Aktywatory
  • Balance i Boucle
  • A New Colour
  • Finest Pigments
  • Alchemic Creative Conditioners
Projekty
  • Land Keeper
  • Ocean Keeper
  • Grow Beautiful
Kontakt
Strona firmowa
z VAT
Zaloguj
Logo Davines
Zaloguj ZAREJESTRUJ SIĘ
Koszyk pusty
KoloryzacjaPielęgnacjaStylizacjaOndulacjaBarberDo salonuEdukacjaNowościPromocjeKatalog MRSPortfolioProjektyKontaktStrona firmowa
Koloryzacja
Pielęgnacja
Stylizacja
Ondulacja
Barber
Do salonu
Nowości
Promocje
Katalog MRS
  • Koloryzacja
    • Mask z Vibrachrom

      Mask z Vibrachrom

    • View

      View

    • The Century of Light

      The Century of Light

    • Finest Pigments

      Finest Pigments

    • Alchemic

      Alchemic

    • A New Colour

      A New Colour

  • Stylizacja
    • More Inside

      More Inside

  • Pielęgnacja
    • OI

      OI

    • Essential Haircare

      Essential Haircare

    • Naturaltech

      Naturaltech

    • Heart of Glass

      Heart of Glass

    • The Circle Chronicles

      The Circle Chronicles

    • SU

      SU

    • Pasta & Love

      Pasta & Love

    • Authentic Formulas

      Authentic Formulas

    • Liquid Spell

      Liquid Spell

  • Ondulacja
    • Balance i Boucle

  • Do salonu
    • Akcesoria

    • Narzędzia

    • Wyposażenie

    • Sprzęt elektryczny

  • Edukacja
    • Szkolenia w Akademii

      Szkolenia w Akademii

    • A New Colour

      Lista szkoleń

    • Filmy edukacyjne

      Filmy edukacyjne

    • Eventy

      Eventy

    • Kolekcje i techniki

    • Trenerzy polscy

      Trenerzy polscy

    • Trenerzy międzynarodowi

    • Menu edukacyjne

      Menu edukacyjne

  • Nowości
  • Promocje
  • Katalog MRS

Regulamin

REGULAMIN

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Davines dedykowany tylko dla salonów fryzjerskich działający pod adresem www.davines.pl (dalej również jako: „Panel Salonu Davines”, lub „Panel” ), prowadzony jest przez Sustainable Beauty Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Płowieckiej 6a w Warszawie (04-501), wpisaną do rejestru przez Sąd Rejonowy dla m. ST. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000324151, REGON 141715008 NIP 9522062594, BDO: 0000866649 o kapitale zakładowym w wysokości 400 000 zł (dalej również jako: „Sustainable Beauty” lub „Sprzedawca”).

  2. Niniejszy Regulamin (dalej: „Regulamin”) określa ogólne warunki sprzedaży prowadzonej przez Sustainable Beauty Sp. z o. o.  za pośrednictwem Panelu Salonu Davines, a także określa zasady i warunki świadczenia usług dostępnych w ramach funkcjonalności oferowanych za pośrednictwem Panelu Salonu Davines. Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Panel Salonu Davines (dalej „Umowa”).

  3. Osoba korzystająca z Panelu www.davines.pl oraz dostępnych funkcjonalności (dalej również jako: Użytkownik”) zobowiązana jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

  4. Klientem dokonującym zakupu Towaru za pośrednictwem Panelu Salonu Davines (dalej: „Klient”) może być wyłącznie przedsiębiorca tj. osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną dokonująca we własnym imieniu nabycia Towaru w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, której przedmiotem jest świadczenie usług fryzjerskich i odsprzedaż Produktów fryzjerskich, prowadząca salon lub zakład fryzjerski (dalej również jako: „Przedsiębiorca”).

  5. Przedstawione za pośrednictwem Panelu Salonu Davines informacje na temat produktów (dalej: „Towary” lub „Produkty”) nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie kierowane do Klientów zaproszenie do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

  6. Umowa sprzedaży Towarów oferowanych za pośrednictwem Panelu Salonu Davines zostaje zawarta z chwilą przyjęcia i potwierdzenia przez Sustainable Beauty sp. o. o. zamówienia złożonego przez Klienta.

  7. Złożone przez Klienta zamówienie zostanie przyjęte i zrealizowane pod warunkiem, że Towar jest dostępny w magazynie lub u dostawcy Sustainable Beauty Sp. z o.o. W przypadku niedostępności Towarów, Sustainable Beauty Sp. z o.o. zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej Panelu Salonu Davines przy opisie danego Towaru, przy czym brak takiej informacji na stronie internetowej Panelu Salonu Davines nie oznacza, że dany Towar jest na pewno dostępny.

  8. Do korzystania z Panelu Salonu Davines, w tym przeglądania asortymentu Panelu Salonu Davines oraz składania zamówień na Towary, niezbędne jest: a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

  9. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez Użytkownika w Panelu www.davines.pl treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe oraz naruszających zasady etykiety.

  10. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Panelu www.davines.pl oraz usług świadczonych drogą elektroniczną powinny być zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dok@davines.pl

  11. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

  12. Korzystanie z Panelu www.davines.pl oraz rejestracja na stronie są nieodpłatne.

  13. Składanie zamówień na Towary znajdujące się w asortymencie Panelu Salonu Davines możliwe jest po zarejestrowaniu się Użytkownika w Serwisie.

II. Rejestracja Konta Klienta

  1. W celu rejestracji należy wypełnić znajdujący się na stronie Panelu Formularz Rejestracji poprzez uzupełnienie wszystkich pól Formularza Rejestracji oznaczonych jako wymagane, w szczególności wpisując pełną nazwę firmy oraz dane adresowe jej siedziby (ulica, numer budynku i lokalu, miejscowość, kod pocztowy), numer telefonu, NIP, a także dane osoby zakładającej Konto w imieniu Przedsiębiorcy (imię i nazwisko, służbowy adres poczty elektronicznej, służbowy numer telefonu), będącej Przedstawicielem Przedsiębiorcy oraz ustawić indywidualne Hasło i powtórzyć je w odrębnym polu.

  2. Po wypełnieniu Formularza Rejestracji oraz naciśnięciu na przycisk „Zarejestruj się”, na podany w Formularzu Rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail), niezwłocznie zostanie wysłana przez Sustainable Beauty Sp. z o. o. wiadomość elektroniczna potwierdzająca rejestrację w Panelu i utworzenie Konta. Sustainable Beauty Sp. o. o. utrwala, zabezpiecza i udostępnia Klientowi treść zawartej umowy o Usługę Elektroniczną „Konto” przez utrwalenie i zabezpieczenie w systemie informatycznym Panelu.

  3. Akceptacja Regulaminu Panelu Salonu Davines jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta Klienta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia.

  4. Użytkownik Panelu może w każdej chwili i bez podania przyczyny usunąć konto. W celu usunięcia Konta Klienta należy wysłać wiadomość z prośbą o usunięcie konta na adres: dok@davines.pl Korespondencja powinna być przekazana z adresu e-mail aktualnie zarejestrowanego przez Klienta w Panelu Salonu Davines.

III. Towar i jego cena

  1. Sustainable Beauty Sp. z o. o. zamieszcza wszelkie informacje dotyczące istotnych właściwości Towarów, w tym ich ceny, na stronie internetowej Panelu Salonu Davines przy opisie danego Towaru, przy czym cena Towaru jest widoczna po dokonaniu rejestracji.

  2. Do sprzedaży, w tym sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów, co skutkuje realizację zamówień według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów danego Towaru. W przypadku ewentualnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia pomimo wyczerpania się zapasu, zastosowanie ma pkt I.7 zdanie drugie.

  3. W przypadku niedostępności Towarów (wyczerpania), Sustainable Beauty Sp. z o. o. zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej Panelu Salonu Davines przy opisie danego Towaru.

  4. Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej Panelu Salonu Davines podawane są w złotych polskich.

  5. Do danego zamówienia zastosowanie ma cena uwidoczniona w Panelu Salonu Davines w chwili jego złożenia.

IV. Zawarcie umowy sprzedaży

  1. Klient ma możliwość złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży 24h na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem Panelu Salonu Davines.

  2. W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien zalogować się do Konta, skompletować zamówienie, wybierając Towar, którym jest zainteresowany, zgodnie z jego opisem i ceną, poprzez naciśnięcie na przycisk „Do Koszyka” pod danym Towarem prezentowanym w Panelu Salonu, wypełnić Formularz Zamówienia, a następnie zatwierdzić i złożyć Zamówienie przez naciśnięcie na przycisku „Potwierdź zakup”.

  3. Podczas składania Zamówienia (w „Koszyku”), Klient wypełnia Formularz Zamówienia, w którym:

    1. wskazuje wybrany Towar, w szczególności jego rodzaj i ilość;

    2. potwierdza aktualność danych jako Klienta, danych do faktury, albo dokonuje ich aktualizacji;

    3. wskazuje adres, na jaki ma być dostarczony Towar (albo potwierdza aktualność danych adresowych do dostarczenia Towaru zapisanych w danych Konta);

    4. wybiera sposób dostawy;

    5. wybiera sposób płatności.

  4. Klient jest każdorazowo informowany o łącznej cenie (wraz z podatkami) Towaru będącego przedmiotem Zamówienia oraz o opłacie za jego dostarczenie w Panelu w trakcie składania Zamówienia, w tym także bezpośrednio przed złożeniem Zamówienia.

  5. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wypełnieniu w „Koszyku” Formularza Zamówienia, składa Zamówienie przez wysłanie Formularza Zamówienia do Sustainable Beauty Sp. z o. o. przez naciśnięcie na przycisk „Potwierdź zakup” w Panelu. Złożenie Zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
  6. Złożenie Zamówienia stanowi przekazanie Sustainable Beauty Sp. z o. o.  przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru będącego przedmiotem Zamówienia.

  7. Po złożeniu Zamówienia Sustainable Beauty Sp. o. o. niezwłocznie wysyła, na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) Klienta, wiadomość elektroniczną potwierdzającą otrzymanie Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji, co stanowi oświadczenie Sustainable Beauty Sp. z o. o. o akceptacji oferty, o której mowa w punkcie 6. powyżej.

  8. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej otrzymanie Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji zostaje zawarta Umowa Sprzedaży. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie i zabezpieczenie treści Umowy Sprzedaży następuje przez przesłanie wiadomości elektronicznej potwierdzającej otrzymanie Zamówienia i przyjęcie Zamówienia do realizacji.

  9. Zakupy powinny być dokonywane rozważnie i w sposób przemyślany, gdyż nie ma możliwości odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży oraz możliwości zwrotu towarów. Wynika to z faktu, iż zgodnie z Regulaminem Umowy Sprzedaży mogą być zawierane tylko przez Przedsiębiorców tj. podmioty prowadzące działalność gospodarczą  i tylko w celu bezpośrednio związanym z ich działalnością gospodarczą, dla których ta umowa ma charakter zawodowy wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej.

V. Termin i sposób dostarczenia

  1. Sustainable Beauty Sp. o. o. zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przez Klienta Towar do miejsca wybranego przez Klienta w terminie nieprzekraczającym 7 (siedmiu) dni roboczych od dnia przyjęcia przez Sustainable Beauty Sp. z o. o. zamówienia złożonego przez Klienta zgodnie z pkt IV; względnie od momentu otrzymania przez Sustainable Beauty Sp. z o. o. od Klienta zapłaty za Towar wraz z kosztami przesyłki (jeżeli są należne) – w przypadku płatności z góry, jednakże Towar standardowo jest dostarczany w czasie 2 (dwóch) dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia.

  2. Przesłanie Towaru jest realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Sustainable Beauty Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

  3. Dostawa Towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

VI. Koszty przesyłki

  1. Koszty przesyłki Towaru zakupionego w Panelu www.davines.pl są uzależnione od wartości zamówionego Towaru i są uiszczane w formie zryczałtowanej.

  2. Koszty dostawy:

  3. WARUNKI I KOSZTY DOSTAW KLIENT
    FORMA WYSYŁKI WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA KOSZT WYSYŁKI
    PACZKA (kurier, paczkomat) < 449,99 zł netto (553,49 zł brutto) 8,05 zł netto (9,90 zł brutto)
    > 450 zł netto (553,50 zł brutto) GRATIS
  4. W przypadkach wyjątkowych, w których istnieje konieczność obciążenia Klienta kosztami przesyłki Towaru odmiennie niż zastrzeżono w pkt VI.1, koszty takie będą odpowiednio przedstawiane Klientowi przez wyświetlenie stosownej informacji na stronie internetowej Panelu Salonu Davines, nie później niż przed złożeniem przez niego zamówienia.

  5. W przypadkach, kiedy z przyczyn technicznych lub logistycznych dostarczenie Towaru odbywa się w kilku partiach, Klient ponosi opłatę z tytułu kosztów przesyłki Towaru za każdą paczkę oddzielnie.

VII . Zasady płatności za towar

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony Towar:

    1. płatność za pobraniem gotówką lub kartą płatniczą (w zależności od możliwości firmy kurierskiej) przy odbiorze Towaru,

    2. płatność poprzez serwis Przelewy24,

    3. przelew bankowy na konto Sustainable Beauty Sp. z o. o.,

  2. Bezpośrednie przelewy należy dokonywać na następujące dane:

  3. Konto: BNP Paribas, 70 1750 0009 0000 0000 1188 4342
    SUSTAINABLE BEAUTY Sp. z o. o.
    Płowiecka 6A, 04-501 Warszawa
    W tytule należy podać numer faktury oraz imię i nazwisko.

  4. Od formy płatności uzależniona jest realizacja zamówienia Klienta:

    1. w przypadku zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem serwisu Przelewy24, realizacja rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności w systemie informatycznym Sustainable Beauty Sp. z o. o.,

    2. w przypadku zamówienia płatnego za pobraniem, realizacja rozpoczyna się po tym, jak Sustainable Beauty Sp. z o. o. sprawdzi poprawność danych Klienta.

  5. Sustainable Beauty Sp. z o. o.  zastrzega sobie prawo wykluczenia w konkretnym przypadku określonej formy płatności, w szczególności ze względu na wysokość należności za zamówiony Towar, o czym Klient zostanie poinformowany przed przyjęciem zamówienia.

  6. Akceptowanie sposobów zapłaty określonych w pkt 1.1. – 1.3., nie oznacza, że Sustainable Beauty Sp. z o. o.  świadczy usługi odnośnie tych sposobów zapłaty – warunki świadczenia takich usług określa stosunek prawny pomiędzy Klientem a usługodawcą obsługującym dany sposób płatności, np. bankiem, instytucją płatniczą itp.

 

VIII. Faktury

  1. Faktury i korekty, potwierdzenie sprzedaży dokumentujące zbycie Towaru na rzecz Klienta za pośrednictwem Panelu Salonu Davines będą przesyłane do Klienta w formie elektronicznej i dodane do zakładki „Konto” w Panelu.

 

IX. Reklamacje

  1. Sustainable Beauty Sp. z o. o. jest zobowiązana sprzedać i dostarczyć Klientowi Towar bez wad fizycznych i prawnych.

  2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Do postępowania w zakresie zgłoszonych reklamacji znajdują zastosowanie postanowienia art. 556 i następne Kodeksu cywilnego.

  3. Klienci powinni kierować ewentualne reklamacje na dwa sposoby: e-mail’em na adres: dok@davines.pl z dopiskiem „Reklamacja” lub Klienci mogą także kierować pytania dotyczące przysługujących im praw i obowiązków związanych z reklamacjami, dzwoniąc na Infolinię o numerze: 22 300 46 36 pon. – piat. w godz. 8:30 – 16:30 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora) lub używając opcje „Zgłoś reklamacje” w zakładce „Konto” w Panelu.

  4. O ile to możliwe, w przypadku, gdy Towar składa się z kilku pojedynczych elementów, przed odesłaniem należy przywrócić go do stanu, w jakim został dostarczony oraz włożyć do oryginalnego opakowania, a także dołączyć całą dokumentację, w szczególności – gwarancyjną i serwisową.

  5. Odpowiedzialność Sustainable Beauty Sp. z o. o. względem Klienta, który nabywa Towar jest ograniczona do kwoty, jaką Klient zapłacił za objęty reklamacją Produkt i kwoty stanowiącej równowartość kosztów jego dostawy – w przypadku, gdy przedmiotem reklamacji jest również dostawa.

  6. Skorzystanie przez Klienta z rękojmi nie ogranicza możliwości skorzystania z uprawnień opisanych w poniższym pkt X, o ile ujawnione przez Klienta wady Towaru podlegają ochronie.

 

X. Gwarancja

  1. Z zastrzeżeniem, że dokument gwarancyjny został załączony bezpośrednio do Towaru i jego treść nie stanowi inaczej, Sustainable Beauty Sp. z o. o. zwany w dalszej części niniejszego punktu X „Gwarantem”, udziela gwarancji jakości  Towaru oznaczonego logo gwarancyjnym umieszczonym na opakowaniu Towaru zgodnie z jego cechami użytkowymi, sprzedanego przez Gwaranta na rzecz Klienta (w dalszej części zwanego „Reklamującym”) za pośrednictwem Panelu Salonu Davines zgodnie z pkt I.3 oraz pkt I.4 – w okresie gwarancji wskazanym w dokumencie gwarancyjnym załączonym do Towaru (okres gwarancji różni się w zależności od rodzaju Towaru). Ujawnione w tym czasie wady Towaru, niezawinione przez Klienta, będą usuwane bezpłatnie poprzez usunięcie wady, a gdy naprawa nie będzie możliwa, Sustainable Beauty Sp. z o. o. wymieni wadliwy Towar na nowy. Towar zakupiony w inny sposób, niż opisany w zdaniu poprzedzającym lub nieoznaczony stosownym logo gwarancyjnym na opakowaniu, bądź do którego nie został załączony dokument gwarancji, nie jest objęty ochroną gwarancyjną na podstawie niniejszego oświadczenia Gwaranta.

  2. Zakres terytorialny ochrony gwarancyjnej stanowi obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

  3. Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji jako uprawnienia gwarancyjnego wymagane jest dostarczenie przez Reklamującego Towaru wraz z kartą gwarancyjną, a w szczególności wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało oznaczenie Klienta (imię i nazwisko) oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail), datę jego zakupu (np. kopię dowodu zakupu), opis wady oraz datę jej stwierdzenia. Reklamujący powinien dostarczyć Towar do Gwaranta bądź innego miejsca ustalonego z konsultantami Sustainable Beauty Sp. z o. o.  obsługującymi Infolinię 22 300 46 36 W razie braku zasadności reklamacji (Towar sprawny bądź jego wada nie jest objęta ochroną gwarancyjną) Gwarant poucza Reklamującego o czynnościach koniecznych do zgodnego z przeznaczeniem użytkowania Towaru oraz – w zależności od oświadczenia Reklamującego zawartego w Protokole Reklamacji – zwraca Towar bez naprawy na adres Reklamującego bądź dokonuje oszacowania kosztów naprawy, pokrywając wynikłe z tego powodu – odpowiednio – koszty transportu bądź ekspertyzy technicznej.

  4. W terminie do 14 (czternastu) dni roboczych Reklamujący zostanie powiadomiony o przyjęciu lub powodach odrzucenia reklamacji gwarancyjnej. Naprawa zostanie wykonana w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni roboczych od daty dostarczenia Towaru do centrum serwisowego Gwaranta. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza terytorium Polski.

  5. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których wykonania Klient zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt, np.: sprawdzenie działania, konserwacja, wymiana baterii, itp.

  6. Gwarancją nie są objęte:

    1. mechaniczne uszkodzenia Towaru i wywołane nimi niesprawne jego działanie,

    2. czyszczenie Towaru,

    3. uszkodzenia i niesprawne działanie Towaru wynikłe z:

      1. niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,

      2. samowolnych (dokonywanych przez Klienta, nieautoryzowany serwis lub inne nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub innych zmian konstrukcyjnych,

      3. użytkowania Towaru niesprawnego, powodującego powiększenie uszkodzeń,

    4. Towar, z którego został usunięty numer seryjny umożliwiający jego identyfikację, o ile był na nim zamieszczony,

    5. akcesoria (materiały eksploatacyjne) do Towaru, a także takie jego części, które ulegają zużyciu; takie części można zamówić telefonicznie pod numerem Infolinii podanym w poniższym pkt X.9.

  7. Ponowne reklamowanie Towaru uznanego po przeprowadzeniu ekspertyzy technicznej za sprawny, a zgłaszanego jako niesprawny z tego samego powodu co przy pierwszej reklamacji, daje Gwarantowi uprawnienie do obciążenia Reklamującego dodatkowymi kosztami ekspertyzy technicznej, a także kosztami przysłania lub transportu takiego Towaru z/do centrum serwisowego.

  8. Naprawy Towaru (sprzętu) niepodlegającego ochronie gwarancyjnej można zlecić odpłatnie centrum serwisowemu Gwaranta (cena odpowiada naliczanym indywidualnie kosztom własnym).

  9. W celu uzyskania dodatkowych informacji o Towarze, zamówienia akcesoriów do Towaru lub uzyskania informacji o zakresie ochrony gwarancyjnej (w szczególności – warunkach serwisu gwarancyjnego), należy kontaktować się telefonicznie z Infolinią o numerze 22 300 46 36, pon. – piat. w godz. 8:30 – 16:30 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora), tudzież za pośrednictwem e-mail: dok@davines.pl.

  10. Postanowienia niniejszego punktu X. Gwarancja stosuje się, o ile dokument gwarancyjny załączony do Towaru nie stanowi inaczej.

  11. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Reklamującego (Klienta) wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

XI. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem Panelu Salonu Davines, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest Sustainable Beauty Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Płowieckiej 6a w Warszawie.

  2. Szczegółowe informacje na temat przetrwania danych osobowych znajdują̨ się w „Polityce prywatności” w Panelu Salonu Davines dostępnej na stronie www.davines.pl

 

XII. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344 t.j.); przepisy ustawy Prawo przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. (Dz. U. 2018 r., poz. 646 z późn. zm); przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014 r, poz.827 z późn. zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  2. Sustainable Beauty Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych przyczyn, obejmujących:

    1. zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim jest to konieczne do dostosowania postanowień Regulaminu do nowych przepisów prawa;

    2. zmiany oraz aktualizacji danych dotyczących Panelu Salonu Davines, w tym w szczególności firmy, danych teleadresowych, formy prawnej właściciela Panelu, w zakresie w jakim jest to konieczne do dostosowania postanowień Regulaminu do wymogów prawnych, przy czym – wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.davines.pl, jednakże wyłącznie w odniesieniu do zamówień, które zostaną złożone po wprowadzeniu zmiany, zaś w stosunku do zamówień złożonych przed zmianą mają zastosowanie postanowienia dotychczasowe.

  3. O zmianie treści Regulaminu Sustainable Beauty Sp. z o. o. poinformuje Użytkowników poprzez zamieszczenie informacji na stronie www.davines.pl oraz w przypadku zarejestrowanych Klientów poprzez przesłanie informacji o zmianie na adres e-mail podany podczas procesu rejestracji Konta Klienta. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od dnia ich opublikowania.

  4. Spory wynikające z umów zawartych zgodnie z niniejszym Regulaminem rozstrzyga sąd powszechny właściwy dla siedziby Sustainable Beauty Sp. z o. o. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Przedsiębiorcy uprzywilejowanego i Działalności nieewidencjonowanej, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.

  5. Regulamin obowiązuje od dnia 15.06.2022 roku.

 

 

  • Nasza historia
  • Eventy Davines
  • Kolekcje i techniki
  • Trenerzy polscy
  • Trenerzy międzynarodowi
  • Szkolenia w akademii
  • Regulamin sklepu
  • Polityka prywatności
  • Ustawienia cookies
  • Warunki i koszty dostaw
  • Reklamacje i zwroty
  • Ogólne warunki promocji
  • Social media salonu

DAVINES POLSKA
ul. Płowiecka 6a
04-501 Warszawa

+48 22 300 46 37
dok@davines.pl

  • Certified B Corporation
  • Natural Packing C02
  • Energy from renewable sources
  • Presidio Slow Food

Obserwuj nas:

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Tiktok

All rights reserved by Davines ⓒ

Wykonanie: OTREE


2025 Panel Salonu Davines
Powered by b2b.one
Start
Menu
0
Koszyk
0
Schowek
Zaloguj się